Kako da dizajnirate majice sa natpisima za potrebe Vaše kompanije? (2. deo)

Dizajn kompanijinih majica
Kako da dizajnirate majice sa natpisima za potrebe Vaše kompanije? (1. deo)
23. marta 2017.
Kako odabrati boju materijala i natpisa za štampanje kompanijinih majica?
20. aprila 2017.
Show all

Kako da dizajnirate majice sa natpisima za potrebe Vaše kompanije? (2. deo)

Dizajn kompanijinih majica

U prvom delu teksta smo Vam pomogli da razmotrite nekoliko stvari, pre nego što se upustite u dizajniranje kompanijinih majica. Ukoliko ste se odlučili za vez ili za štampanje majica, neophodno je da pre izbora firme koja će proizvesti majice, smislite kakav dizajn želite. Ako ste odgovorili na sva pitanja koja smo Vam postavili u prethodnom tekstu, spremni ste za skiciranje idealnog dizajna!

2. Korak – Dizajn

Pronađite inspiraciju

Ako ste odgovorili na pitanja iz prvog dela članka, sigurni smo da znate šta Vaš brend zastupa i kako želite da se predstavite u očima kupaca. Pre nego što posegnete za papirom i olovkom, bilo bi dobro da pogledate šta ostale kompanije rade, kako su one izdizajnirale klasične majice (t-shirt) ili polo majice svojih radnika. Sigurno ne želite da tek nakon štampanja Vaših majica saznate da je konkurent već ranije napravio nešto slično.

Smislite nešto dugotrajno

Pre ili kasnije svi požele da malo izmene i osveže svoj brend, ali bi u slučaju klasicnih majica bilo dobro da se to ne desi svake sezone. Naravno, podrazumeva se da ćete pre ili kasnije morati da unapredite i majice Vaših zaposlenih, ali ako to činite prečesto, nećete postići kohezivnost brenda. Zato pri kreiranju prvog dizajna, obratite pažnju na to da izbegnete trenutne trendove, koji će verovatno do sledeće sezone izaći iz mode. Birajte boje i krojeve majica, koji su uvek u modi – ne brinite, klasično ne mora da bude dosadno. Polo majice su na primer uvek u trendu i sa njima ne možete pogrešiti.

Razmislite o bojama

Možda ćete pomisliti da je ovaj korak nepotreban, jer već raspolažete korporativnim bojama. Ali ipak razmislite – paleta boja Vašeg logotipa možda savršeno izgleda na web sajtu, ali na majicama možda neće ispasti baš najbolje. Zato je uvek dobro, da prvo zatražite od proizvođača jedan „prototip” – ako Vam se kompanijine boje ne svide na majici, još uvek možete da promenite svoj dizajn. Ako nećete koristiti kompanijine boje, dobra je ideja da odaberete boje koje su komplementarne sa njima. Neutralne boje takođe mogu da posluže. Ako je zelena boja Vaše kompanije, ali zelene polo majice Vas ne osvoje, možete odabrati beli ili sivi materijal, a samo logotip ili slogan štampati u zelenoj boji.

Razmislite o materijalima

Sintetički materijali su možda jeftiniji, ali nisu udobni poput pamuka. Ako se Vaši radnici puno kreću, morate im obezbediti komforne, pamučne majice u kojima će se osećati prijatno. Zaposleni su preko leta često napolju? Odaberite im kratke majice. Kvalitetnije, pamučne majice obično koštaju više, ali će i trajati puno duže od jeftinijih, sintetičkih materijala.

Mislite na svoje zaposlene

Šta bi oni voleli da nose? Ipak su zaposleni ti, koji će veliki deo dana provesti u majicama, stoga bi bilo poželjno da pitate i njih šta bi najradije nosili. Na moral radnika loše utiče, ako je prisiljen da svakodnevno nosi odeću, koju ne voli ili u kojoj se ne oseća udobno.

Vreme je za skiciranje!

Sakupili ste sve potrebne informacije i ostaje samo da svoje ideje prebacite na papir. Ako niste vešti sa olovkom, možete skicu napraviti i na kompjuteru. Možete napraviti i kolaž ili u najgorem slučaju naći sliku neke slične majice. Proizvođaču ćete moći da objasnite da želite „ovaj dizajn, ali na polo majici” ili „isto ovo, samo u žutoj boji i na kratkoj majici”.

3. Korak – Proizvodnja

Kod ovog koraka je najbitnije, da nađete proizvođača, koji će Vašem dizajnu posvetiti dovoljno pažnje. Naravno, mi bismo želeli da odaberete nas, budući da raspolažemo najvećim izborom boja tekstila.
Takođe je bitno da prvo napravite nekoliko probnih majica, pa da ih date zaposlenima. Nakon nedelju dana nošenja, pitajte ih da li su majice udobne, da li se lako peru i da li i posle pranja izgledaju dobro. Ako je sve u redu i ne treba ništa menjati, možete preći na proces proizvodnje.

Comments are closed.