Kako da dizajnirate majice sa natpisima za potrebe Vaše kompanije? (1. deo)

Da li su mojoj kompaniji potrebne brendirane majice?
2. marta 2017.
Dizajn kompanijinih majica
Kako da dizajnirate majice sa natpisima za potrebe Vaše kompanije? (2. deo)
6. aprila 2017.
Show all

Kako da dizajnirate majice sa natpisima za potrebe Vaše kompanije? (1. deo)

Dizajn kompanijinih majica

Odlučili ste se za štampanje majica za zaposlene. Super! Sledeći korak bi bio da dizajnirate motiv i natpis koji će krasiti majice. Ne brinite, nije potrebna diploma za modnog dizajnera, niti umetnička ruka. U seriji članaka ćemo Vas sprovesti kroz sve korake dizajniranja savršenih, brendiranih majica za zaposlene u Vašoj kompaniji.

1. Korak – Istraživanje

Pre nego što počnete sa samim dizajniranjem kompanijinih majica ili polo majica, potrebno je da postavite sebi nekoliko pitanja u vezi Vašeg brenda.

Po čemu se Vaš brend razlikuje od drugih?

Sigurno se razlikujete od ostalih – šta je to što Vaš brend čini drugačijim? Zbog čega uspevate da opstanete na konkurentnom tržištu? Nema potrebe da napišete roman, sastavite listu od nekoliko stvari koje Vaš brend čine posebnim. Negde između pet i deset reči će biti sasvim dovoljno. Ako skupite manje, nećete imati dovoljno materijala za dalji proces planiranja. Ako napišete previše reči, zakomplikovaćete svoj posao. Naravno, nećete štampati listu reči na polo majice – spisak služi za kreiranje dizajna, koji je u skladu sa brendom.

Koje su snage Vašeg brenda?

Sastavite još jednu listu reči – ovaj put napišite sve svoje snage. Uočićete da se neke reči pojavljuju na oba spiska. To je sasvim u redu, jer je obično ono što brend čini drugačijim ujedno i njegova najveća snaga. Prednosti brenda su nešto, što definitivno želite da istaknete na kompanijinim majicama.

Kako drugi percipiraju Vaš brend?

Kreirajte kratak upitnik i saznajte šta kupci, zaposleni, porodica i prijatelji misle o Vašem brendu. Iako ste sigurni da znate kako Vas drugi percipiraju, neki odgovori će biti iznenađujući. Objektivna perspektiva od strane trećeg lica može da otkrije, kakve polo majice bi mogle biti idealne za predstavljanje Vašeg brenda u najboljem svetlu.

Koja je Vaša priča?

Pričanje priča je najnoviji marketinški trend. Moderni brendovi nisu fokusirani isključivo na prodaju. Oni ulažu mnogo napora u povezivanje i stvaranje čvrstih veza sa svojim kupcima. Jedan od načina da ostvarite vezu sa potencijalnim kupcima jeste da im ispričate svoju priču.

Dozvolite nam da teoriju ilustrujemo jednim primerom iz poslovnog sveta. Kompanija Tea Shop of East West Company iz Madrida prodaje sopstvene, prirodne čajne mešavine u svojim radnjama i na internetu. Zaposleni, koji rade u njihovim radnjama širom sveta nose brendirane polo majice. Na prednjoj strani majicu krasi logo kompanije, dok je na leđima ispisan sledeći tekst: „Čaj je šoljica života. – Prabaka Jewel, živela 108 godina.” Ova kompanija je uspela da na svojim majicama u nekoliko reči ispriča priču nastanka i celu filozofiju kompanije. Prabaka trenutnog vlasnika je počela da pravi prirodne čajne mešavine, koje je i sama pila. Zdravi sastojci čajeva su doprineli tome, da je prabaka Jewel doživela duboku starost.

Da li ste upoznati sa različitim tipovima majica?

Formalnije polo majice? Opuštene majice kratkih rukava? Sportski duksevi ili prsluci? Kako biste odabrali pravo rešenje, uzmite u obzir tri stvari: ko su Vaši kupci, kakvu uslugu ili kakav proizvod nudite i gde Vaši zaposleni rade – napolju ili u nekoj prostoriji. Polo majice sa vezom možda nisu toliko formalne kao odelo, ali pružaju profesionalniji izgled od štampanih majica. Dobro razmislite kakav utisak želite da ostavite pre nego što izaberete tip majica za brendiranje.

U drugom delu serijala ćemo detaljno objasniti, kako da sami smislite dizajn, koji će se izvesti ili štampati na majice Vaših zaposlenih.

Comments are closed.